امیدوارم تعدد نفرات خوب در تیم های استقلال و پرسپولیس موجب حاشیه نشود
نوشته شده توسط : breketid

'مرتضی فنونی زاده' روز چهارشنبه در حاشیه دیدار خیرخواهانه فوتسال دو تیم پیشكسوتان استقلال و پرسپولیس تهران در سالن شهید مقدم شهرری در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه تجربه ثابت كرده ذخیره های تیم های پرسپولیس و استقلال باید 10 درصد و نهایت 20 درصد باشند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در خط حمله تیم پرسپولیس نفراتی همچون محمد قاضی، كریم انصاری فرد، ایمون زاید، جواد كاظمیان و هادی نوروزی حضور دارند كه این موضوع در سایر پست های این تیم بزرگ نیز صدق می كند و موجب خلل و حاشیه در كار این تیم می شود، ولی در نهایت امیدوارم در نهایت دل هواداران شاد شود.

فنونی زاده بیان داشت: با این بازیكنانی كه 'محمد رویانیان' به خدمت گرفته است، جای هیچ بحثی را نمی گذارد كه تیم پرسپولیس باید قهرمان و یا نایب قهرمان لیگ برتر شود.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص جایگاه پیشكسوتان پرسپولیس در كادر فنی این تیم نیز گفت: من با 60 بازی ملی، زمانی مربی جوانان پرسپولیس شدم و بعد از كمتر از یك سال من را كنار گذاشتند و این در حالی است كه تمام دوره های مربیگری را نیز دیده ام.

وی تاكید كرد كرد، در این تیم باید چند نفر از پیشكسوتان در كادر فنی باشند.

فنونی زاده در خصوص قراردادهای میلیاردی بازیكنان فوتبال نیز گفت: تمام تیم ها از دولت تغذیه می شوند و باید انتظار چنین كاری را داشته باشیم و اگر تیم ها به سمت خصوصی سازی بروند، مطمئن باشید كه این مبلغ ها بسیار كاهش می یابد و از بسیاری از ریخت و پاش ها جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: زمانی كه ما بازی می كردیم، وقتی شكست می خوردیم تا سه روز از خانه خارج نمی شدیم ولی بازیكنان فعلی با این پول هایی كه می گیرند باید غیرت و مردانگی به خرج دهند نه اینكه پشت سر هم ببازند و چهار تا چهار تا گل بخورند.

688/699

ورزشی. ** 1589 **‌





:: برچسب‌ها: باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: